כמה עולה לצבוע דירה ללא תקרה?

פעמים רבות אנו זקוקים לצביעה של הדירה מסיבות מגוונות. לפעמים זה יהיה לקראת הניקיון של חג הפסח, לפעמים זה יהיה כי מדובר בדירה בשכירות ואנו רוצים להחזיר אותה נקייה ולפעמים אנו רוצים לעצב מחדש את הבית ולהכניס גוונים אחרים מעבר לצבע הלבן. ברוב המקרים ובמידה ואין סימני רטיבות וכדומה, לא תזדקקו לצביעה של התקרה. כמה תעלה לכם צביעת דירה ללא תקרה? מה נכלל בתוך המחיר? ואיך תדעו שהצבעי יבצע עבודה טובה? את התשובות לשאלות אלו תקבלו במאמר הבא. 

כמה יעלה לכם לצבוע דירה ללא תקרה?

צבעי לדירה יקבע עבורכם מחיר צביעת קירות לפי כמות החדרים שיש בבית והשירותים שתזדקקו להם בעת הכנת הקיר לצביעה. כדי שהצבעי יוכל לבצע עבודה טובה, עליו לבחון האם יש בקיר חורים או רטיבויות שיש לתקן אותם ולבצע עבודת שפכטל לפני הצביעה. כל צבעי מקצועי ייתן לכם מחיר ראשוני לפי כמות החדרים ויציין בפניכם שיוכל לתת מחיר מדויק יותר כאשר יראה את המקום ויוכל להעריך את כמות העבודה. העלות לצביעה של חדר אחד ללא תקרה לרוב תתחיל בעלות ממוצעת של 350 שקלים וככל שנעלה עם כמות החדרים, המחיר יעלה. צביעה של דירה ממוצעת בת 4 חדרים ללא חישוב של צביעת תקרה, עשויה לעלות לכם 1200 שקלים. 

מה נכלל בתוך המחיר מעבר לצביעה?

לרוב יכלול הצבעי בתוך המחיר, תיקוני שפכטל קלים. במידה והצבעי הגיע לדירה שבה יש תיקונים רבים, הוא ייקח בחשבון כמה עבודה יש לו לצורך הכנת הקירות לצביעה וכמה יעלו לו החומרים. כמו כן, במידה והעבודה מתבצעת בבתים שבהם יש רצפה מיוחדת כמו רצפת פרקט המחייבת זהירות יתרה של הצבעי, שמא הצבע יגיע לרצפה, העבודה תתבצע בצורה יותר איטית ולכן העלות עשויה להיות גבוהה יותר. כל תוספת כזו מתחילה בעלות של 100 שקלים ועשויה להגיע לתוספת של 300 שקלים בנוסף למחיר העלות לפי חדרים. כמה עולה לצבוע דירה ללא תקרה?

איך תדעו שבחרתם צבעי איכותי ומקצועי?

יש מספר דרכים לדעת שבחרתם בצבעי איכותי שיעניק לכם שירות צביעת דירות מקצועי. תחילה נסתכל על המחיר שהוא מציע. במידה והמחיר ממש זול, לרוב העבודה שהוא יבצע עבורכם תהיה מהירה, לא יורדת לפרטים ועם חומרים יותר זולים. כאן יש לשים לב שאין זה מעיד על שירותי צביעה יקרים מאוד מהשוק. כדאי תמיד לבחור בצבעי שמעניק לכם שירות צביעה במחיר ממוצע התואם למחירי החומרים ומחירי העבודה. מעבר לכך, כדאי לבקש לראות עבודות שביצע בעבר. כל צבעי מקצועי מחזיק תמונות של צביעת קירות של לקוחות המהווים דוגמא עבורכם ואפילו רעיונות לעיצוב באמצעות צבע. במידה ואין לצבעי דוגמאות כאלו, כנראה שהוא חדש מאוד בתחום ולא בטוח שעבודתו תהיה מאוד מקצועית. בדקו זאת לפני הבחירה.  צריכים צביעת דירה? הזמינו צבעי מחברת תצבע לי  
נגישות