כמה עולה צביעת דירה 3 חדרים?

יש לכם דירת שלושה חדרים שאתם גרים בה ואתם מעוניינים לצבוע אותה, כמה יעלה לכם הפרויקט הזה? האם מדובר כרגע בהוצאה גדולה? האם כדאי לשקול לצבוע לבד? כל אלו שאלות שעולות כאשר מעוניינים לצבוע דירה מסיבות מגוונות בניהן צביעת דירה לאחר השכרה או לפני השכרה, צביעת לצורכי ניקיון, צביעה לתיקונים בקירות או כאשר רוצים לעצב מחדש. בכתבה הבאה נענה על כל השאלות האלו ונתמקד במיוחד בחלק של המחיר. 

מהו המחיר הממוצע לצביעת דירה 3 חדרים?

כאשר מזמינים שירותי צביעת דירות, אחד הדברים המרכזיים שיעניינו אותנו יהיה המחיר. כדאי לדעת שהתמחור של חברות הצביעה מתחלק לשלוש פרמטרים וכולל בתוכו את כמות החדרים, מצב הקירות ועלות החומר. המטרה של הצבעי היא לדעת כמה זמן תיקח לו העבודה ועם חישוב שלושת הפרמטרים האלו הוא יגיע לתמחור הנכון. עלות ממוצעת של צביעת דירה עם שלושה חדרים מתחיל ב-900 שקלים ועשוי להגיע לעלות של 1300 שקלים. ככל שזמן הצביעה מתארך וכולל יותר תיקונים בקיר, העלות תהיה גבוהה יותר. 

מה כולל שירות צביעה בטווח המחירים המוצע לשלושה חדרים?

צבעי מקצועי יכלול בטווח מחיר זה מעבר על קירות הבית ותיקוני שפכטל קלים, הכנת כיסוי כלשהו המגן על הרצפה וצביעת הקירות בשני שכבות צבע לבן. מדובר על עבודה שתיקח כיום עבודה אחד מהבוקר עד אחר הצהריים המאוחרים. במידה ויש תיקוני שפכטל רציניים, השלמת קירות מתפוררים או עם סדקים או תיקון אזורי רטיבות, העבודה תעלה יותר. היא תכלול שימוש בחומרים שונים ותתארך מהזמן של הצביעה הפשוטה.
כמה עולה צביעת דירה 3 חדרים?

כמה תעלה צביעת דירה שלושה חדרים בעיצוב מיוחד?

צביעה מעוצבת היא נישה ספציפית בענף הצביעה והיא כוללת חשיבה ותכנון מדויק עם בעלי הדירה. יש להתאים את הצבעים הנכונים ולחשוב על הצביעה של כל חדר בנפרד. כמו כן, להשתמש בחומרים ייחודיים שהעלות שלהם בדרך כלל גבוהה יותר. כך לדוגמא, אם מעצבים קיר כוח בסלון הכולל טיח צבעוני או צבע עם אפקט מסוים, על הצבעי להביא עמו את הצבעים והחומרים הנכונים ולהשקיע עבודה אומנותית על הקיר שלוקחת הרבה זמן בשל הדיוק המחייב. צבעי לדירה העוסק בצביעה אומנותית יכול לתמחר אותה בעלות גבוהה יותר המגיעה לפעמים לעלות ממוצעת של 2500 שקלים בדירה עם שלושה חדרים. 

האם צביעה של צבע לבן כדאי לבצע לבד?

צביעה של צבע לבן היא דיי פשוטה בהתחשב בעובדה כי אין שום הכנות לקיר לפני ושאתם יודעים להשתמש נכון במברשת ורולר של צבע. במידה וזה לא כך, כדאי להזמין שירות של צביעה מקצועית. בשירות כזה תקבלו תיקונים מקצועיים לקיר וצביעה אחידה וטובה שתישאר לאורך זמן. כמו כן, אם אתם שוקלים לעשות זאת לבד, אך אף פעם לא ביצעתם צביעה כזו, קחו בחשבון כי מדובר בעבודה מאומצת. 

 

נגישות